Osobní asistentka - HPP [Czech Republic]


 

Pro jednu z nejznámějších farmaceutických společností aktuálně hledáme vhodného kandidáta na pozici Osobní asistentky pro managing manažera sídlícího v Německu.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

  • Prodloužená administrativní ruka pro managing manažera sídlícího v Německu

    $ads={1}

  • Organizace meetingů, kalendáře a vytváření menších i větších eventů s podporou interního týmu
  • Příprava reportů v excelu či powerpoint prezentaci
  • Konsolidace dat a reportů, spolupráce při přípravě prezentací pro tým
  • Zadávání expensů do systému
  • Bookace letenek a ubytování skrze interní systém
  • HR administrativní podpora lokálnímu týmu

Požadujeme:

- SŠ/VŠ vzdělání - může být i čerstvý absolvent VŠ
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok velikou výhodou
  • Plynulá angličtina podmínkou, Německý jazyk velikou výhodou!
  • Asertivní komunikace, dotahování úkolů do konce, multitasking
  • Zkušenost s excelem a powerpointem, konsolidací dat a utvářením reportů

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené
  • Benefit+ body, Stravenky, Multisport karta, úrazové pojištění, roční bonus až 14%
  • Volna navíc (bridge days až 7 dní během Vánočních svátků)
  • Flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice až 2 dny v týdnu
  • Sídlo firmy na Praze 4 v blízkosti metra Pankrác

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال