Asistent/ka marketingu / Event koordinátor


 

O nás

Asistent(ka) marketingu / Event koordinátor

Jsme společnost MI Estate, s.r.o. zabýváme se výkupem nemovitostí a spoluvlastnických podílů, díky nimž jsme se rychle stali jedničkou na trhu. Vlastníme více než 6000 nemovitostí napříč celou Českou republikou. Naší prioritou je individuální přístup, kvalitní zákaznický servis a garance férové ceny. Jsme zkušení profesionálové a celý proces odkupu je s námi vždy maximálně transparentní a diskrétní.

Jsme mladý a energický kolektiv, kterému záleží na firmě a jejím úspěchu, ale i jednomu na druhém. Víme, že se na sebe můžeme spolehnout, vycházíme si vstříc a chceme mezi sebou přivítat stejně nastaveného člověka, který se nebojí práce. Co do naší práce vložíme, to se nám vrátí. Pojď to zkusit s námi!

Do čeho se u nás určitě pustíš:

Zvládneš zorganizovat event od stanovení data, programu až po nejmenší detaily?

Umíš pracovat s PPC reklamou, Google Analytics, Sklik apod.?

Baví těpsát a vytvářet texty k příspěvkům, článkům či na web?

Do našeho oddělení marketingu, které se aktivně stará o naší vizitku a komunikaci směrem ke klientům, dodavatelům, ale především i k vlastnímu týmu, hledáme posilu na pozici Asistent(ka) marketingu / Event koordinátor(ka).

  • organizace teambuildingů a školení cca 3/4 ročně
  • organizace eventů pro významné události naší firmy
  • psaní příspěvků, článkůa když si troufneš i tiskových zpráv,
  • tvorba a plánování příspěvků na některé naše sociální sítě (IG, FCB, LI, YT)
  • fotografování, natáčení videí kolegů a akcí na kterých se podílíme,
  • komunikace s externími agenturami,
  • vkládání fotografií a novinek na naše weby (WordPress)

Co bys jako náš ideální kandidát měl/a mít:

  • Perfektní znalost českého jazyka,
  • zkušenosti se správou profilů na sociálních sítích,
  • znát přehled principy a fungování on-line marketingu,
  • být kreativní a nápaditý/á
  • organizační a komunikační schopnosti,
  • být samostatný/á a zodpovědný/á, pečlivý/á,
  • proaktivní přístup k práci a nebát se udělat něco navíc,
  • reprezentativně vystupovat,
  • zkušenost na podobné pozici minimálně 2 roky.

Dobrou práci umíme ocenit! Jak?

  • Práci na HPP,
  • FIX + prémie,
  • profesním rozvojem,
  • individuálním budgetem na vzdělávání,
  • příspěvkem na pracovní oděv – 5 000 Kč/rok,
  • příspěvkem za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
  • občerstvením na pracovišti,
  • firemní akcemi, teambuildingy, charitativními činnostmi

Co ještě je důležité vědět?

  • pracovní doba od 7:00 do 15:30,
  • máme krásné, reprezentativní prostory
  • dogfriendly office
  • 4 týdny dovolené

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال