O nás
Asistent(ka) marketingu / Event koordinátor
Jsme společnost MI Estate, s.r.o. zabýváme se výkupem nemovitostí a spoluvlastnických podílů, díky nimž jsme se rychle stali jedničkou na trhu. Vlastníme více než 6000 nemovitostí napříč celou Českou republikou. Naší prioritou je individuální přístup, kvalitní zákaznický servis a garance férové ceny. Jsme zkušení profesionálové a celý proces odkupu je s námi vždy maximálně transparentní a diskrétní.
Jsme mladý a energický kolektiv, kterému záleží na firmě a jejím úspěchu, ale i jednomu na druhém. Víme, že se na sebe můžeme spolehnout, vycházíme si vstříc a chceme mezi sebou přivítat stejně nastaveného člověka, který se nebojí práce. Co do naší práce vložíme, to se nám vrátí. Pojď to zkusit s námi!
Do čeho se u nás určitě pustíš:
Zvládneš zorganizovat event od stanovení data, programu až po nejmenší detaily?
Umíš pracovat s PPC reklamou, Google Analytics, Sklik apod.?
Baví těpsát a vytvářet texty k příspěvkům, článkům či na web?
Do našeho oddělení marketingu, které se aktivně stará o naší vizitku a komunikaci směrem ke klientům, dodavatelům, ale především i k vlastnímu týmu, hledáme posilu na pozici Asistent(ka) marketingu / Event koordinátor(ka).
- organizace teambuildingů a školení cca 3/4 ročně
- organizace eventů pro významné události naší firmy
- psaní příspěvků, článkůa když si troufneš i tiskových zpráv,
- tvorba a plánování příspěvků na některé naše sociální sítě (IG, FCB, LI, YT)
- fotografování, natáčení videí kolegů a akcí na kterých se podílíme,
- komunikace s externími agenturami,
- vkládání fotografií a novinek na naše weby (WordPress)
Co bys jako náš ideální kandidát měl/a mít:
- Perfektní znalost českého jazyka,
- zkušenosti se správou profilů na sociálních sítích,
- znát přehled principy a fungování on-line marketingu,
- být kreativní a nápaditý/á
- organizační a komunikační schopnosti,
- být samostatný/á a zodpovědný/á, pečlivý/á,
- proaktivní přístup k práci a nebát se udělat něco navíc,
- reprezentativně vystupovat,
- zkušenost na podobné pozici minimálně 2 roky.
Dobrou práci umíme ocenit! Jak?
- Práci na HPP,
- FIX + prémie,
- profesním rozvojem,
- individuálním budgetem na vzdělávání,
- příspěvkem na pracovní oděv – 5 000 Kč/rok,
- příspěvkem za odpracované roky – 10 000 Kč/rok,
- občerstvením na pracovišti,
- firemní akcemi, teambuildingy, charitativními činnostmi
Co ještě je důležité vědět?
- pracovní doba od 7:00 do 15:30,
- máme krásné, reprezentativní prostory
- dogfriendly office
- 4 týdny dovolené
$ads={1}